Op deze pagina vind je de kwaliteitsgarantie van de Nationale Zorgklas.

Bij de Nationale Zorgklas staat kwaliteit hoog in het vaandel. Achter de schermen werken het programmamanagement en het bestuur van de Nationale Zorgklas hard om de beste dienstverlening voor onze leden te garanderen.


Onze klantenservice, de samenwerkingspartners, het onderwijsaanbod, ons doel is altijd de beste kwaliteit. Wij zijn trots op ons werk en de leerproducten, en dit zie je terug in onze diensten.


Hoe? Dat leggen wij je graag uit.



Wij garanderen onze kwaliteit op meerdere niveaus:

  • Dienstverlening: technische en inhoudelijke support aan leden omtrent onze opleidingen. Onze support desk is makkelijk te bereiken via telefoon of e-mail en zij beantwoorden alle vragen snel en adequaat.
  • Evaluatie en kwaliteitsmonitoring: wij evalueren de ervaringen van leden op frequente basis, via enquĂȘtes en feedback rondes met de verschillende doelgroepen.


Wij hopen dat je tevreden bent met onze diensten en producten. Mochten er onverhoopt toch klachten zijn, dan kun je deze bij het bestuur van de Nationale Zorgklas melden via ons klachtenreglement.


Indien je vragen hebt, staan wij altijd klaar om deze te beantwoorden. Neem contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.


Deze kwaliteitsgarantie is een statement met betrekking tot alle facetten van de tainingen en mbo-certificaten waar De Nationale Zorgklas verantwoordelijkheid voor draagt en aansprakelijk voor is. Bij de mbo-certificaten heeft de Nationale Zorgklas geen directe invloed op de intake- en onderwijsprocedures van de individuele opleiders, al werken we ook hier nauw samen met deze organisaties om een zo hoog mogelijke kwaliteitsstandaard te waarborgen.